پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دلبندم پوريا

چند عكس از پسر گلم

1391/3/20 12:54
نویسنده : مامان طيبه
1,692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان گل 

 

امروز اومدم چند تا عكس از پسرم بذار ...در ضمن پوريا چند كلمه ياد گرفته كه يكيش وقتي پوشكش رو كثيف كرده مياد و ميگه ماماني ديس ......الهي بميرم ...يكي ديگه هم كلمه ((نه )) رو خيلي شيرين ميگه ..شبها ميگم مامان بيا لالا...ميگه نه..امروز صبح بابايي رفته بالاي سرش ميگه بيا بيريم پيش ماماني ..ميگه نه .واي بچه ها هرچه قدر بزرگتر ميشن شيرين تر ميشن 

اينجا سوار دوچرخه اميرحسين (پسرخاله)

اينجا هم اصرار داره گوشيم رو بگيره

اينجا هم با دوستش عليرضا عكي برداشته (باباي عليرضا همكار منم هست)

يه عكس خوشكل كه من خيلي دوست دارم با كيف مهدكودكش 

اينجا هم روي باندهاي ضبط نشسته من دارم تغيير دكوراسيون مي دم اينم حاشيه مراسم هستش

پوريا اين قلكش رو خيلي دوست داره و مي بينين كه الانم داره بوسش مي كنه اي جانم

اينجا هم از نبود بابايي استفاده كرديم 

پسرم عاشق فرمونه ..فقط عشقش اينه كه يه فرمون بدي دستش و ديگه ولش كني به امون خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی
21 خرداد 91 22:30
سلام طیبه جون خوبی؟ ماشاءالله آقا پوریا برای خودش مردی شده ها. خدا حفظش کنه. دلم برات تنگ شده بود گفتم حالی ازت بپرسم ببینم خوبی پوریا چطوره. موفق باشی. بااااااای
مامان زهره
22 خرداد 91 14:58
پوريا گلم ماشاء‌الله ماشاء‌الله بزرگ شده .خدا حفظش كنه
مامان ثناخانمی
23 خرداد 91 12:35
این چرا موهاش بلند نمیشه مامانش شوخی کردم عکسا قشنگ بود ببوسش از طرف ما
مامان زهره
23 خرداد 91 15:45
مامان کاوه
27 خرداد 91 18:09
سلام عزیزم................تو میدونست این عسل ما خوشگل شده عمدی عکسشو نمیزاشتی.................. جدی میگم خیلی شیرینه قیافه ش کاملا پسرونه س.............من عاشقشم.......
فاطمه مامان صبا
29 خرداد 91 3:28
جووووووووون دلم چقده ماه شدی تو گل پسر دلم برات تنگ شده بود.................این مامان تنبل که عکساتو نمیذاشت قربونت برم با اون کیف قرمزت خیلی با نمک شده طیبه جون یه عالمه ماچش کن
مامان زهره
3 تیر 91 13:28
اعياد شعبانيه بر شما مبارك
مامان کاوه
4 تیر 91 21:23
سر زدم ببین مطلب جدید گذاشتی یا نه....اما احساس میکنم این عکسها رو اولین باره میبینم از بس جیگره این عسلت.....خیلی دوسش دارم.....پوریا گلی
مامان زهره
5 تیر 91 10:45
دوست خوبم ، محمد سپهر در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php