پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

دلبندم پوريا

بازم غیبت وای داره غیبتهام طولانی میشه

1391/12/21 19:30
نویسنده : مامان طيبه
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

بعد از کلی مدت من حالا تو نستم وقت کنم که یه کم بنویسم

ممنون از دوستهای گلم که به ما در غیبتمون سر زدن راستش اینمدت هم وقت نداشتم و هم شیطنت های پوریا زیاد شده بود که دیر اومدم و هم این مدت که حسابی درگیر خونه تکونی بودم

خوب بریم سراغ اصل مطلب یعنی آقای پوریای شیطون

اول یه کم برگردیم به عقب یعنی درست یک ماه مونده به دوسالگی پوریا من تونستم ایشون رو از شیر بگیرم و خلاصه آقاپوریا یه خورده مستقل شده ولی متاسفانه هنوز نتونستم از پوشک بگیرمش که ان شاله شاید بتونم تو عید این کار و بکنم که اونم بعید می دونم

بعد از اونم که دوسالگی پوریا بود که چون توی ایام محرم بود درستندونستم که جشن براش بگیرم و به یه جشن کوچول موچول با بابایی اکتفا کردم بماند سال دیگه انشاله که تلافی امسال هم دربیاد .

این مدت پوریا رشد خوبی داشته توی 2 سالگی 12 کیلو بود که از نظر دکتر خوب بودو از نظرزبون هم بگم که به مامانش رفته و خیلی پرحرفه  خوبیش این بود که زود به حرف اومد و کار به تخم کفتر و این جور چیزها نکشید

الانم که دارم می نویسم خدارو شکر خوابه که مزاحم کارم بشه و گرنه تاحالا 10 بار من از رو ی صندلی بلند می کرد .

این مدت که مهد بوده خیلی تاثی خوبی داشته و اونم اینکه آموزشهای خوبی گرفته که من اینهارو از مربی مهربونش مرضیه خانم می دونم مثلا

1- یاد گرفتن خیلی خوب 12 امام که من رو خیلی خوشحال کرد و برای هرکی بخوام می خونه

2- شعرهایی خیلی خوب مثل یه توپ دارم قل قلیه و زنبور طلایی و ...شمرن 1 تا 10 فارسی و 1تا5 انگلیسی

3- خوندن سوره قل هوالله و انا اعطینا(که این رو یه کم باید کمکش کنم ) و صلوات امام زمان و صلوات فرستان

4- وضو گرفتن رو که با شعر می خونه و اجرا می کنه

5- نماز (فقط خم و راست شدنش رو که البته از خودم توی خونه یاد گرفته و با من می خونه )

البته گفتم که از زبون کم نمیاره از بس یه ریز سوال می کنه و با من یا باباش حرف می زنه

حالا هم بریم سراغ چند تا عکس از ایشون که البته زیاد نیست چون خداییش وقت همین رو هم نداشتم

این هم بنایی که با آجرهاش پوریا بدون کمک ساخته

پوریا موقع غذا پختن من همیشه اینجا می شینه و نگاه می کنه ببینه من چیکار می کنم

اینم وقتی باباش سرکار بود رفته توی پاگرد نشسته تا باباش بیاد که مونجا خوابش برده ( ای جانم  )

اینم یه ژست از آقا پوریا

پسندها (1)

نظرات (7)

فاطمه مان صبا
23 اسفند 91 14:04
وااااااااااااااااای دلم خیلی تنگ شده بود آخه بی معرفت این رسمشه اینهمه مدت بزاری بری بی خبر واقعا که قربون پوریا برم ماشالا چه بزرگ شده مرد شده غصه نخور منم هنو از پوشک نگرفتم صبا بازم عکس میخوام بزار یه عالمه یه عالمه ماچ کن گل پسر قند عسلو
مامان سيد محمد سپهر
26 اسفند 91 15:27
سلام عكس تاج سر مامان را كنار سفره هفت سين ببينين شايد امسال موقع تحويل سال به جاي حرم امام رضا جاي ديگه اي باشيم اگه تا فردا درست بشه مي يام و حلاليت مي طلبم
مامان سيد محمد سپهر
26 اسفند 91 15:28
راستي عزيز دلم چقدره ناز شده ببوسينش
مامان سيد محمد سپهر
27 اسفند 91 9:25
سلام بهترين ها را موقع تحويل سال براتون آرزومندم...شما هم مارا دعا كنيد ...پيشاپيش عيد مبارك..نوروزتان پيروز.. به روزيم.....
ابوالفضل وزینب
17 اردیبهشت 92 11:24
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j _____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r _______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$______$$$$$$$$$$$$$$ ______________$$________$$$$$$$$$$$$$$ ____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$ __________$$____________$$____$$$$$$ ________$$______________________$$$$ ______$$__________________________$$ ____$$____________________________$$ __$$______________________________$ ____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$******آپم * **************$ $$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ $$????????????$$$$$$$$$$?????????$$ $$$?????????$$$____$$$$$???????$$$
asal
11 خرداد 92 14:41
سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید اگه خواستید لینکم کنید بعد بیاید و بم منم شما رو لینک کنم خبر بدید و راستی من توی نی نی وبلگ . وبلاگ داشتم 3 تا همش حذف شد ولی اشکال ندارهیکی دیگه وا کردم بیاید و نظر بدید و در اخر هم من 12 سالمه و اینم ادرس وبم : www.asaljam.mihanblog.com
ابوالفضل وزینب
24 تیر 92 0:20