پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دلبندم پوريا

يك روز با پوريا

1390/8/14 11:08
نویسنده : مامان طيبه
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ...اين يكي دو روزي كه تعطيل بود و ما با آقا پوريا خونه بوديم ..ماماني (يعني بنده ) تصميم گرفتم كه سر گل پسر رو اصلاح كنيم .. با كلي گزيه و زاري پوريا سرش شد اين كه مي بينيد 

كه البته قبل اينكه كوتاه باشه اين بوده 

البته موهاش بلند شده بود و گوشاشو اذيت مي كرد وگرنه ما كه دور از جون مرض نداريم نیشخند

حال بقيه عكسها كه توي دو روز پيش گرفتم 

فضولي در كشوهاي كابينت

 

 

نارنگي خورون

الهي جليقه تنوشو مي بينين ماماني بافته اينجا هم داره از غذا سر مي زنه هههه

مي خواد شيشه تميز كنه و كمك ماماني بكنه

ولي هنوز باهاش درگيره

اينجا هم كه ديگه معلوم در حال كنجكاوي

و بازي ...يه توپ دارم قلقليه سرخ و سفيد و آبيه هههههه

نمايي ديگر ازتوپ بازي

 

كاميون بازي البته الان در حال تعميره

ببينيد چه بلايي سر فيل آورده ..فيله شده خوك

اينجا هم در حال جراحي فيل

فكر ميكنيد اون بالا چه خبره كه پوريا اينقدر ذوق كرده و مي خواد بره بالا؟؟

 

بله بابايي بالاي پله نشسته و داره باهاش بازي مي كنه كه از نشان دادن صحنه بالا معذوريم

و آخر شب كه پوريا مي خواست بخوابه اون كلاه رو سرش كردم كه گوشاش سرما نخوره كه همين طور كه مي بينيد فعلا قصد خواب نداره و رفته سراغ سبد اسباب بازي  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان صبا
15 آبان 90 12:30
سلام طیبه جونم خوبی خانومی منم حسابی دلتنگ تو و پوریا بودم........چن روزی میشه اکانتم تموم شده بود همت نکرده بودم شارژش کنیم...........از الان دیگه هستم وای خدای من چقد کارای پوریا شبیه صباس از آویزوون شدن به گاز و بازی با شیشه شور و میوه خوردنش و از همه مهتر یه اسباب بازی شبیه اون فیله داره ولی کله اشو کندهالهی قربون جفتشوت برم من.بووووس بوووووس
آرینا
15 آبان 90 12:58
اصلاح موهات هم مبارک باشه آقا پوریا
مامان ماني
17 آبان 90 13:26
سلام طيبه جان خوبي انشااله گل پسرت هميشه شاد و سرحال باشه از طرف من ببوسش راستي به اون تاپيك يه سري بزن دوباره دور هم جمع بشيم