پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

دلبندم پوريا

يه توضيح كوتاه به دوستاي پوريا

1390/8/7 8:49
نویسنده : مامان طيبه
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...حتما با خودتون ميگيد من چقدر بي معرفتم كه اصلا به وبلاگهاتون سر نمي زنم و نظر نميدم ولي اصل مطلب اينه كه من هر وبلاگي كه باز مي كنم و قسمت نظر دهيد مي رم اصلا كد آخر كه بايد نظرمون رو ثبت كنيم نمياد با هر مرورگري كه بگين امتحان كردم نميشه ولي من همچنان پيگير وبلاگهاتون هستم ..اميدوارم كه از دست من و پوريا دلگير نباشيد قلب به هر حال من نا اميد نميشم و دوباره هم تلاش مي كنم .................................

خوب حالا بريم سراغ گل پسرم كه الان 6 تا دندون در آورده و حسابي براي خودش مردي شده ..و ديگه از تغييرات آقا پوريا اين كه خودشو روي پاهاش نگه مي داره و يه دست دسي مي كنه و مي افته الهي قربونش برم خيلي دوست داره راه بره و همه جا رو بهم بريزه ..

خوب اينم چند تا عكس جديد از پسرم البته اينقدر سرم شلوغه كه وقت عكس گرفتن هم ندارم 

 

اين كلاهيه كه مامان براش بافته 

قلب

قلبقلب

طرز خوابيدن پسري خنده

قلبقلبقلب

اينجا هم پسرم داره به صورت خيلي تميز هلو مي خوره 

قلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

اينم يه ژست از پسرم 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کاوه
8 آبان 90 0:30
چه شیرین شده این گل پسری.............ماشالله 6 دندون خوبه ....دیگه راحت همه چیو نوش جون میکنه................بوس
مامان ثنا خانمی
8 آبان 90 11:55
ماشاالله خیلی وقت بودم عکساش رو ندیده بودم چه بزرگ شده کلاشو ببین
فاطمه مامان صبا
15 آبان 90 12:26
الهی من قربونت برم عزیزم دلم برات یه ذره شده بود خوشگل خالهحسابی شیطون شدیاااااااااااا مامانی رو اذیت نکنی پوریا جونم.....یه عالمه بوووووس