پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

دلبندم پوريا

واكسن 18 ماهگي پسرم

1391/4/26 9:57
نویسنده : مامان طيبه
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

ديروز با بابايي پسرم رو برديم كه واكسن بزنيم وقتي به دم در بهداشت رسيديم انگاري پوريا مي دونست چه خبره دو دستي منو گرفته بود وقتي بابايي بغلش كرد تا ببرتش واكسنش رو بزنند من حسابي اعصابم خورد شده بود و اميدوار بودم همه چي ختم به خير بشه ...من از همكارم شنيده بودم كه خيلي بچه ها اذيت مي كنن و من خيلي استرس داشتم ..خلاصه بعد قد و وزن واكسنش رو زدن و من ديگه براي 4.5 سال ديگه خيالم راحت شد چون خانم پرستار گفت كه تا 6 سالگي ديگه واكسن نداره ...خوب خدا رو شكر

بعد از اينكه اومديم خونه گفتم الان پوريا تب مي كنه و مي افته ولي نخير تا پايان شب اين بازي كرد و وقتي مي خواست بخوابه يه كم تب كرده بود چند قطره استامنيوفن دادم و تا صبح چندين بار بيدار شدم و چكش مي كردم خدا رو شكر صبح كه از خواب بيدار شد خيلي خوب بود و تب هم نداشت ...خدايا شكرت كه تونست پسرم اين مرحله رو هم به خوبي پشت سر بگذاره..وو

و اما قد و وزن پوريا در 18 ماهگي ....................قد گل پسرم  87 و وزن 11.5  و به گفته پرستار خيلي خوب بودقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهره
26 تیر 91 10:04
عزيز دلم هنر عكاسي محمد سپهر را در صفحه گذاشتم خوشحال مي شم نظراتتون را بدونم
مامان زهره
27 تیر 91 10:48
سلام دوست داري عكس هاي محمد سپهر را با عمه نشيبا ببيني .خوشحال مي شم نظراتتون را بشنوم
مامی رادین
12 مرداد 91 0:00
پوریا جون شکر خدا که واکسن 18 ماهگی رو اذیت نشدی و تا چند سال دیگه راحت شدی از واکسن امیدوارم همیشه در کنار پدر و مادر مهربونت سلامت و خوش باشی