پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

دلبندم پوريا

روروئك سواري پسري

1390/3/11 8:58
نویسنده : مامان طيبه
675 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز با بابايي رفتيم و برات روروئك خريديم .. اول قرار بود كه يه روروئك چيكو خارجي بخريم ولي به گفته دكتر گفت اينها سنگينه و بچه نمي تونه به راحتي توش بازي كنه بهتره يه روروئك ايراني بخرين كه سبك باشه (من با خودم گفتم بالاخره يكي از اين جنس هاي ايراني بدرد خورد ) ..همون جا توي مغازه تو رو گذاشتيم كه ببينيم خوبه يا نه هموم اول شروع كردي به خوردن فرمونش ..شب كه اومديم خونه خيلي خسته بودي و خوابت ميومد ..ولي من از بس ذوق داشتم گذاشتمت تو روروئك ..اول خوب بودي ولي بعد ترجيح دادي بخوابي تا اينكه روروئك بازي كني ...

اينم عكس روروئك پسرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه مامان صبا
15 خرداد 90 16:33
وای وای وای گوگولی خاله مبارکت باشه ایشالا ماشین بخری گل پسر

فاطمه جون ماشينم مي خرم ان شالله ..از طرف من صباي گلت رو ببوس

مامان مهرسا
16 خرداد 90 12:43
سلام خوبین؟ ماشاالله پسر نازی دارین خدا حفظش کنه

منم واسه ی دخترم قرمزه این روروئکو خریدم

انشاالله بسلامتی ازش استفاده کنه

دوست داشتی به وبلاگ دخمل منم سر بزن


ممنون عزيزم كاش آدرس وبلاگ دخترت رو مي زاشتي ولي مي گردم پيدا مي كنم و ميام وبلاگت
مامان امير محمد
16 خرداد 90 13:21
سلام طيبه جون پسر نازي داريد به اميد خدا زير سايه پدر و مادر بزرگ بشه و باعث افتتخار شما باشه


ممنون مادر امير محمد نظر لطفته انش اله خدا پسز شما رو هم براتون حفظ كنه