پورياپوريا، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

دلبندم پوريا

مادرم روزت مبارك

1390/3/3 8:26
نویسنده : مامان طيبه
315 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا بهترين لحظه ها را به مادرم ارزاني دار زيرا او بهترين لحظاتش را به خاطر من از دست داده است ..آمين

امرزو روز مادر و روز زن هست ..نمي دونم چند نفر اين مطلب رو مي خونن ولي من از ته ته قلبم اين روز رو به مادرهاي گل تبريك مي گم ..مادرهايي كه شبها بيدار بودند تا بچه هاي گلشون بخوابند ..با گريه هاشون گريه كردن و با خندهاشون خنديدند... 

روز مادر يعني 

روز مادر يعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری!

روز مادر يعنی به تعداد همه روزهای آينده تو ،دلواپسی!

روز مادر يعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بيداری !

روز مادر يعنی بهانه  بوسيدن خستگی دستهايی که عمری به پای باليدن تو چروک شد

روز مادر يعنی بهانه در آغوش کشيدن  او که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود

روز مادر يعنی باز هم بهانه مادر گرفتن....  

مادرم روزت مبارك 

 مادر، دوست دارم چون کبوتری بر پنجره قلبت بنشینم و بال فروتنی بر زمین بیفکنم. دوست دارم که زلال کلامم را از مروارید ادب و مهر پر سازم و بر دل خسته ات ببارم. دوست دارم که دست به دعا بردارم و خدا را به آیات خودش بخوانم که «پروردگار من، پدر و مادرم را مورد لطف خود قرار ده، چنان که آنان در کودکی مرا پروراندند.» از طرف پوريا براي مامان طيبه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)